Vi söker en Kundsamordnare
Som kundsamordnare med placering i Kustbostäders kundcenter fyller du en viktig funktion med kontakter både utåt mot våra kunder och internt inom företaget. Tillsammans med övriga kundsamordnare har du en central roll då ni är de besökaren möter först. Du kommer även att ha ett nära samarbete med våra egna verksamheter för att samordna och ge kunden den hjälp den behöver. Du kommer ingå i en mindre arbetsgrupp vilket innebär att arbetsuppgifterna kan variera.
Dina arbetsuppgifter blir bland annat att
- ha kontakt med kunder via besök, telefon och mejl
- besvara kunders frågor och lösa eventuella tillhörande problem
- svara för passersystem för lås- och larmsystem
- hantera felanmälan och nyckelhantering åt våra hyresgäster
- uppdatera vår webbplats med information för våra hyresgäster
- skriftligt informera hyresgäster om pågående arbeten
- vara ett stöd åt och hantera vanligt förekommande arbetsuppgifter hos vår
fastighetsförvaltning
- internservice
Vi söker dig som
- trivs att jobba med administrativa uppgifter och med människor
- är noggrann och van att arbeta i olika datasystem och arbetar obehindrat i
Officepaketet
- förstår vikten av kommunikation och är van att använda digitala kanaler
- behärskar svenska i både tal och skrift
- har avslutad gymnasieutbildning
- har erfarenhet från att jobba med kundservice
- kan ha flera bollar i luften samtidigt, som kan prioritera och snabbt ändra fokus
Att jobba hos Kustbostäder
Kustbostäder ingår tillsammans med Oxelö Energi i Oxelösunds kommunkoncern. Tillsammans på bolagen är vi cirka 100 medarbetare som jobbar för samhällsnytta på ett affärsmässigt sätt. Kustbostäder är Oxelösunds största bostadsföretag. Förutom det egna fastighetsbeståndet förvaltar vi även kommunens fastigheter såsom skolor och förskolor samt kommunens gator, vägar, parker småbåtshamnar och offentliga platser. Vi arbetar efter mottot ”vi förenklar Oxelösundarnas vardag” vilket innebär att vi ser till att vardagens alla nyttotjänster fungerar som det ska för alla som bor i Oxelösund.
För att uppnå ett framgångsrikt arbete krävs engagerade medarbetare och en aktiv dialog. För oss är det viktigt att du som anställd ska kunna vara med och påverka ditt arbete och din arbetssituation. Att du ska trivas på jobbet och ha balans i livet.
Vi erbjuder ett antal hälsofrämjande aktiviteter som hälsoprofiler, friskvårdsbidrag och andra aktiviteter genom kommunens fritidsförening. Vi är en rökfri arbetsplats.
Krav
B-körkort
Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Goda kunskaper i Officepaketet
Utbildning på lägst gymnasienivå
Meriterande
Kännedom om MS365
Erfarenhet från fastighetsbranschen
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % med 6 månaders provanställning
Dagtid
Vill du veta mer om tjänsten kontakta
Linda Bernehjält, fastighetschef, telefon 0155-388 09
e-post linda.bernehjalt@oxelosund.se
Sofia Lindblom, Teamledare kundcenter, telefon 0155-388 46
e-post sofia.lindblom@oxelosund.se
Fackligt ombud
Annelie Fröjd, fackligt ombud, telefon 0155-388 27
e-post annelie.frojd@oxelosund.se
Sista ansökningsdag
Skicka din ansökan till hr@oxelosund.se senast 2023-07-10. Märk din ansökan med Kundsamordnare. Din ansökan vill vi ha så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande
Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan anställd personal eller att förutsättningarna för rekryteringen ändras.
Sidan uppdaterad: